fredag, januari 15

Suprise Suprise!

Jag har funderat på detta hur ofta jag förvånar folk, och har kommit fram till att det är rätt ofta. På ett eller annat sätt så förvånar jag människor. Både det ena och andra liksom.

Jag förvånade
- mej själv och säkerligen en del andra att jag överhuvudtaget fortfarande pluggar Samhäll Ekonomi efter att ha vart nära på att hoppa av x antal gånger.
- alla i min närhet genom att börja på Samhällsvetenskapliga linjen från första början och inte nån hästlinje.
- en kille, genom att be honom vänta för att jag ville spotta ut snusen innan han kysste mej.
- R.S och hela NHSK genom att hoppa en bana på 80cm felfritt.
- många jag umgåtts med under sommaren genom att bara sluta röka så som jag gjorde.
- folk från "förr" med framgångar och dom valen jag gjort.
- mej själv att jag ännu jobbar kvar på Rasta.
- "folk" från skolan genom att 'inte synas till'. Grejen är snarare den att jag håller en låg profil.
- skitsnackarna. Jag bryr mej inte om va fan ni säger!

En del skrattar jag rätt gött åt, framför allt det där med snusen, seriöst, snubben fick ögon som
en ko! 'Snusar du? Sen när då?' *smack* Hahahahahah! Sinnessjukt!

Xo xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar