onsdag, januari 27

Ingen rubrik... xD

Nu sitter jag här igen med datorn i fåtöljen, jag borde plugga men jag vill verkligen itne. Jag har prov på fredag, typ fyra kapitel i småföretagande. Greeeeaaat! NOT! Kanske skulle åka in till Brålanda och köpa mej en godis påse för att få nån inspration eller? Hmmm, godis och plugg brukar gå bra ihop. :) haha

Får nog överväga detta. Jag har i alla fall vart i stallet och mockat hästarna står dock inne. Vill inte släppa ut dom i detta skitväder som råder. Tror inte dom misstycker, dom verkade inte ledsna över att stå inne i alla fall.

Annars finns där inte så mycket att berätta; det är rätt dött just nu. Alla är typ upptagna på sin front hela tiden, sånt är lite tråkigt, men men... Bara att överleva. Antagligen ska jag jobba hela helgen. :) Ska bli najs, caaash! :D We do like a lot! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar