fredag, januari 22

Back home and inside!

Nu sitter jag där jag brukar sitta, i alla fall den senaste tiden. Den ena fåtöljen under lampan i nybygget är liksom min plats nu mera. Jag älskar att sitta här, det passar mej. :)

För övrigt har jag mockat och sånt dära. Smokie och Goofy står på sina boxar och bara lever, det blev tyvärr inget ridhus idag, men får tvinga pappa att köra mej i morgon istället.:)Det är svinkallt ute och jag saknar sommaren nått såpass; rida sent om kvällarna och långt in på nätterna för att det är för varmt om dagarna. Jag saknar det, jag minns en gång jag kom hem från nån festival. Va väl hemma runt tre, fyra kanske; jag va så nära på att hämta in hästen från hagen och rida. Jag vet inte varför jag inte gjorde det, men i alla fall. :P
Bild på från en skogsrunda med Goofy. :) Xo Xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar