måndag, januari 25

Snart kudden!

Jag ska snart gå och lägga mej, har egentligen inte gjort nånting, som vanligt. :P Hahah, nääe, men jag känner verkligen inte för att plugga... så det blev inget av det. Istället har jag suttit och tittat klart på första säsongen av The Hills. ;) Laddar ner andra säsongen nu. Hoppas på att få hem dne till i morgon, men det kanske blir ridhuset då. Det beror lite på hur kallt det är. Inte kul att rida när det är förbannat svinkallt, inte så schysst mot hästarna heller att andas in svinkall luft. Som gjort för att dom ska bli sjuka. Jag måste oavsett plugga lite, har några upgifter i Internationell Ekonomi. Sen borde jag nog verkligen städa av på mitt rum, är förbannat mycket skit och kläder överallt. Fattar inte varför. :O

Anyway, det tog mej nästan en timme att skriva det föregående inlägget om mej själv, jag fattar inte hur det kan ta så lång tid att skriva om sej själv. Haha, aja. Nu blire natten. I morgon ska jag simma och steka innan skolan börjar. :) Hääääärligt(Y) :D

Xo Xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar