tisdag, januari 12

Låsta dörrar!

Nu får skolan lägga ner tycker jag, det har inte vart bränder på en evighet, kan dom låsa upp dörrarna nu, så man kan gå in vart som helst i skolan. Lite slitigt börjar det bli att behöva gå runt hela jävla skolan för att komma in i den. Dagens I-landsproblem?

Jag har i alla fall vart och stekt en stund, orkade/hann inte simma så jag sket i det. Fick bli att steka i tio minuter istället, skööööönt! Vi gillar helt enkelt. Får simma på torsdag istället. :) Lovely! Idag gälelr i alla fall skoln, slow! Ska snart leta upp mina classmates/teammates och öva lite för redovisningen. Det jag skulle övat på igår, men inte orkade. Då jag gick och la mej istället för att face reality. Skönt det också!

Efter skolan är det stallet som väntar, ska rida en sväng på Smokie är min tanke. Saknar det lite, har inte ridit sen i lördags nu, så jag saknar det. Min lilla loppa. Kanske skulle ta ensväng eller två på Goofy också? =)

Time will tell, kiss and love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar