lördag, januari 2

Retelling new years eve!

Jaah, nyårsafton då, den blev inte riktigt som den skulle när den blev som den blev. Den blev nog bättre. :D Haha, i alla fall, for juh som ni vet till Uddevalla. :) Jag och Ida spendera en bra stund i badrummet, okej mest jag (A) Hahah, that's what it takes you know. :P

Kvällen började med middag och sånt hemma hos Martin och Ida. Riktigt duktiga, Gustav och Martin som stod för maten, med min hjälp. (Karlar!)Anway, sen mötte jag upp Mette och hennes kompis, gick till en annan fest´på Tureborg. Vilken vi stack ifrån och gick tillbaka till där jag komifrån. Mycket bättre! :D Sedan en stund senare gick vi ner till torget och kolla på fyrverkerierna. :) Värsta mysigt, haha och helt sjukt....

Snuten brukar ALLTID vara på dom som dricker på offentlig plats dom brydde sej inte ens. Kvällens offer blev istället dom som sköt raketer, efetrsom det egentligen var förbjudet. vilket egentligen va rätt tycker jag för jag och mitt sällskap höll på att få en på oss. Mindre kul!

Sen vart vi tillbaka på Tureborg efter ytterligare en promenad. Mera fest och skratt sedan typ runt halv tre tre så va jag väääääääälidt trött. Tror det va då iaf. :P

Vaknade som vanligt skit tidigt dagen efter, med massa smärta i munnen. Ajaj, piller burken blev min bästa vän. *blink* Mycket sen frukost blev det på Donken med dom andra innan jag tog bussen uppåt Brålanda igen. :) Lyckad nyårs kväll/natt i allafall!

Bild tagen av Ida, jag hade ingen aning om att hon hade den med sej ens! I allafall från torget. Robert i bakgrunden. :)

Xo Xo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar