fredag, januari 15

Fredag = Helg

Då va det sk. "helg" då. Inte för att jag kan påstå att jga kommer få så mycket ledigt, men ändå. Jag ska jobba hela helgen, hinna rida och plugga, samt vara chaufför åt Magnus med sällskap i morgon kväll, Båberg it is, tror dock inte jag följer med in, är juh lite fattig fram till nästa måndag. Får se om jag drar till Donken eller nått under tiden, time will tell.

Har i alla fall vart i skolan idag. Va helt okej, spåra ur en stund där med esteterna- men det är juh ganska vanligt. För övrigt så va det ganska dött i skolan, händer aldrig nått kul där längre. Birger Sjöberg Gymnasiet är lika dött som innan bränderna. Nu går alla, inklusive jag och stör sej på att dörrarna ännu är låsta runt hela skolan och man bara kan gå in via huvudentren och en bakdörr. Snälla liksom, lås upp dom så vi kan komma i tid till lektionerna.

Åkte buss dessutom, både till och från skolan. Jag kan inte beskriva hur B-klass det känns nu när jag har körkort. Usch, dessutom är det lika dött på bussen som det är i skolan, inte en enda jävel värd att byta några ord med. Sucks to be me on the bus!

Xo Xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar