fredag, januari 8

På Tureborg igen!

Jag vet att dagen har bjudit på dålig bloggning, men det har vart lite fullt upp. Jag for till stan i morse vid halv åtta, körde till garaget för att möta upp pappa. Åkte sedan till skolan, kom lite sent till första lektionen, men vafan. Skitsamma!

Eftersom papa tog "min" bil så fick jag vänta på bussen efter skolan. Skitsegt. Kändes lite konstigt att sitta och vänta på bussen när man har körkort... :) Men men, hem kom jag mockade boxar otroligt fort. Bägge boxarna och maten va upplagd på MINDRE är tio minuter. Det va så förbannat kallt verkligen! USCH!!!

For i allafall till Uddevalla och nu sitter jag i Ida och Martins soffa och slö tittar på Let's dance. :) MArtion och Robert ska trilla in här, sedan blir det pizza. Vi höres i morgon igen biiiaaatches!

Kiss and Lovee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar