måndag, januari 18

Astro

Jag har så inget liv idag, jag är hängig och har verkligen suttit framför datan hela dagne, jag har inte haft ork att ställa den ifrån mej ens. Helt sjukt! Anyway, jag har lyckats flytta mej från fåtöljen in i soffan och slö tittar på The City nu. Ensam hemma, Nattis har åkt till mormor, mamma och pappa är och handlar. Rockigt värre! För att nörda lite mer så satt jag på Cosmos hemsida och klickade runt.

Jungfrutjejen (23 augusti – 21 september)

Stjärnorna visar vad det kommande året har i beredskap för dig!
Så blir ditt 2009

Med målinriktade Saturnus hjälp kommer du att njuta av fantastiskt sex, upptäcka att du har en fallenhet för något du aldrig testat förut och ett oväntat möte öppnar för enastående möjligheter.

Singel? Kaxiga Mars ser till att en våghalsig kille drar med dig på äventyr.
Jaah, tack gärna! Jag är så trött på tråkiga killar! Entertain me please!

Tillsammans? Familjekära Neptunus tycker att ni ska flytta ihop framåt jul – kanske kommer det ligga en liten ask under granen …
Jag hoppas verkligen att det INTE är "den" asken. Värt när jag vill åka iväg efter nyår sen.

Ditt nyckeldrag – noggrannhet
Din suveräna planeringsförmåga gör att alla projekt du tar dig an flyter på utan problem.
Men klart eller?!?! PLANERING!

Svårt att låta bli – lite bus
Du får en kick av att gå emot din duktiga image och bete dig lite skandalöst ibland.
Du anar inte vilken kick det är! ;)

Vad du vill ha i kärlek
Han är ambitiös och klassiskt snygg. Killen du involverar dig i erbjuder den trygghet du vill ha, han är full av överraskningar och bär dig gärna hela vägen till sängen.
Tackar och tar emot ;) (A)

Kalender 2009 – roliga höjdpunkter och erotiska äventyr under året

Januari: Julhelgen är förbi men du är inte redo att ta itu med vardagen än. När avslappnade Neptunus styr runt den 11:e kan du skolka från jobbet tillsammans med några vänner och gå på reorna. Avsluta dagen i soffan med en DVD.
Jag skolkar väl aldrig eller? :O Men sluta gärna dagen med en DVD.

Februari: När Alla hjärtans dag närmar sig avslöjar killen du är förtjust i att han gillar dig också. Det kan bli något seriöst. Ihop? Skapa nya vanor, som att skriva flirtiga lappar till varandra och lägg dem på oväntade ställen (jackfickan eller instrumentbrädan i bilen).
"Ihop" har juh inte med mej att göra iaf. :P Vem kan denna människa vara? :P

Mars: Rastlösa Jupiter får dig att längta extra mycket efter din kille som kanske är bortrest eller bor lång bort. Ring upp honom och berätta exakt vad du skulle vilja göra med honom om han var där. Singel? Inled en sofistikerad (men sexig) konversation med en dejt.
Ojoj, varför allt detta snack om relationgrejer. Singel livet rockar!

April: Lekfulla Uranus hjälper dig att släppa loss totalt i mitten av månaden och männen faller som käglor för din lättsamma utstrålning. Killen du träffar bryr sig verkligen om vartenda ord du säger, särskilt i sängen.
Roligt att nån lyssnar på vad jag säger :O

Maj: Runt den 17:e gör aggressive Mars att du irriterar dig på allt och du får kort stubin. Men håll inne med spydiga kommentarer – få utlopp för frustrationen genom att träna istället.
Ska min attityd göra sista finslipningen inför Aiya Napa -10 eller? :P

Juni: Du är generös och när varmhjärtade Jupiter styr gör du allt för att hjälpa till. Vare sig du volontärarbetar för en organisation du gillar eller ställer upp för en kompis, så blir din osjälviska attityd uppskattad.
Ska det vara gottgörande sen förra månadens taskiga attityd?

Juli: Innan den 8:e ser vågade Venus till att du kräver ett extra långt förspel med din pojkvän (varför inte klädpoker?) eller en massage från snyggingen du dejtar. Kyss honom från topp till tå när du väl fått som du vill.
Take and Give ;)

Augusti: Ett nedtonat och stilfullt hem är viktigt för dig. Så när stjärnorna uppmuntrar till förnyelse ska du satsa på en ny stereo, måla en fondvägg eller leta efter konst på en loppisrunda.
Jag hoppas jag fått min stuga då, eller är det då jag ska få den kanske? ;)

September: Vågade Mars föreslår att du ska ge din man en enastående utsikt genom att sätta upp en spegel bredvid sängen. Om du träffar någon sporadiskt kan du titta förbi hans jobb och ge honom en kyss som distraherar honom hela dagen.
Det där lät inget speciellt eller? :O

Oktober: Runt den 10:e ser envisa Neptunus till att det uppstår en konflikt mellan dig och dina vänner. Inget du säger verkar lugna ner dem, så kryp ner i sängen med en skön kille istället för att tjafsa.
Precis vad jag behöver när allt bara är skit! :O NÄRHET! :D

November: När bestämda Mars styr känner du dig sexuellt ambitiös. Väck honom mitt i natten med lite oral aktivitet; han kommer inte att vilja somna om i första taget. Singel? Att visa lite hud på en dejt (nyckelbenen, ryggen) funkar alltid.
Wooot? :O Visar väl alltid hus? Kanske dock inte i November, kallt juhe!

December: Omvårdande Månen tycker att du ska ordna knytis för vännerna i början på månaden. Be alla ta med sig sin älsklingsrätt och en galen historia ur deras förflutna. Det blir kul, och ni lär känna varandra bättre!
Jaah, myspys med vännerna, ÄLSKA! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar