måndag, januari 25

Vem är jag?

Tänkte uppdatera er läsare lite vem jag är. :) För er som inte vet vem jag är riktigt. :P

Jag är Linda Hansson, 18år och 4 månader(snart 5). Jag fick körkort för tre veckor sen, vilket va underbart. När man bor som jag bor så måste man verkligen ha bil och körkort, annars måste man hela tiden ha nån som kan köra en. Jag pluggar Samhäll ekonomi på gymnasiet, men tar äntligen studenten till våren. ÄNTLIGEN!!! Jag längtar så mycket att det inte finns. Jag jobbar på Rasta i Brålanda, en av dom två på det stället som har "riktigt" anställning både i resturangen och butiken. Så jag spenderar många timmar där, många skulle kalla mej arbetsnarkoman. Jacob säger att jag en dag kommer dö på Rasta. Men jag vet att om jag jobbar får jag förr eller senare pengar. Får seriöst ångest om jag inte jobbar.

När jag inte spenderar min tid i skolan eller på jobbet så befinner jag mej mest troligt i stallet. Jag har ett Quartersto på snart fyra år som är under inridning. Hon ligger lite efter då hon va lite sen i sin kroppsliga utveckling. Hon har vart ganska pinnig, men har kommit i kapp nu och växer mest på bredden nu, dels för att det är en breddningsfas och att hon sätter muskler under inridningen. Jag har ridit sen jag va liten är praktiskt tagen född i sadeln. Jag tränar och rider western. Tävlingar är en viktigt del i mitt liv, det är min push att hela tiden bli bättre. Man är inte bäst förän man slått dom bästa. That's it!

För övrigt, jag som person kan vara en ganska svår att ha göra med. Passar det inte mej så är det "yeah yeah, what ever". Det låter som jag är en spoild rat, men verkligen inte. Jag sliter för att komma dit jag vill, men jag tar ingen skit. Jag kräver respekt och lite feeling. :) Jag är ändå envis och ger mej verkligen inte. Har jag bestämt mej för nått så ska det fanimej bli så också. Haha, lite bitch kanske jag är. ;) Jag har lite dåligt tålamod, för jag vill att saker ska hända nu, nu, nu, nu! Men mitt dåliga tålamod mixat med min envishet är en bra kombination. :)

Mina intressen, om jag nu har några, ibland känns det som mitt liv bara består av häst, jobb och skolan, hahaha ;D Men jag gillar att shoppa, umgås med vänner och festa. ;) Shopping är ibland det roligaste jag vet, framför allt i Malmö City. Min älskade Lina är min bästa shopping coach och alla glassiga butiker som inte finns där jag bor. Vännerna är mycket viktiga för mej, när det kanske inte går så bra inom ridningen behöver jag dom där. för att göra nått annat, jag har inga "nära" hästvänner här omkring så med mina vänner måste jag göra nått annat. Fest, vem i min ålder gillar inte att festa? Okej, jag kan räkna upp ett par få. Men överlag? I like it, det bästa är ockås att jag inte bli bakfull. :) Vaknar vid sju på morgonen och tycker alla andra ska vara lika pigga som jag. Haha, ingen brukar vara så glad på mej då. ;)

Jag vet inte om det finns så mycket mer att förtälja er... Hmm..? Jag är singel, kanske är lite relevant? Eller hur? Det har liksom inte funkat med min livsstil riktigt, men man vet juh aldrig. :P Är juh alltid öppen för förslag...

Det va lite om mej, nått ni vill veta, just ask me darls! ;)

Kiss and love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar