söndag, januari 3

God morgon!

Eller kanske inte så god, det va svinkallt hemma hos mej! Nått jädra smart ass hade inte låst altandörren efter sej, så den hade stått öppen, och med omkring 15 minusgradert ute så fattar ni själva reslutatet. Usch säger jag bara!

I allla fall, har ätit frukost och ska snart masa mej ut i stallet och mocka bland annat. Just idag vill jag bara inte. Skulle helst bara gömma mej under täcket. Men det går inte jobb ikväll bland annat. Hell yeah! Anyway, det får bli bra. :P

Alltså det är juh ett nytt och allt detta rabblet. Allt man inte fick gjort under det förra decenniet ska man få gjort nu. Lite hysteri typ. Haha, nej men det är så bråttom hela tiden med allt. ta det som det komemr lite mer är nog min grej. :) Trots detta ska jag ha lite dubbelmoral och vara lite mainstream.

Under 2010 ska jag...
... komma ut på tävlingsbanan igen efter ett år off.
... ge järnet sista terminen i skolan.
... ha påbörjat C-kortet. (B och BE ska va mitt inom väldigt kort!!!)
... sluta bry mej om sk "vänner" och ägna tid åt dom verkliga vännerna.
... jobba mer och känna mej mindre fattig ;)
... inte spendera så mycket pengar på saker jag egentligen inte behöver.
... sälja mer LR.
... hitta mej själv.
... uppskatta saker som jag annars tar för givet.
... bara vara jag och fortsätta skita i vad folk egentligen tycker om mej eller det jag gör.
... säkert en miljon saker till!

Vad är era mål för 2010?

Xo Xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar