lördag, januari 16

Morning Biatches!

God morgon! Hoppas du sovit gott, min sömn kan vi diskutera. Jag vaknar av minsta lilla, vänder och vrider mej, vaknar innan klockan ringer, är alltmänt stressad känns det som. Usch! :O

What ever, jag sitter här vi köksbordet, ensam. Alla andra sover. Jag har vart i stallet och frukost fodrat, så ska snart köra upp Nattis så hon kan gå ut och släppa ut hästarna. För det tänker inte jag göra. Ska snart in i badrummet och göra nått åt hur jag just nu ser ut. Mitt hår har egen volym *en uppenbarelse* Morgon ruffset liksom, rätt mysigt ändå, hade det vart så att jag är kille hade det vart helt legalt att gå till jobbet utan att göra nåt åt det, men inte det. Det som är ännu härligare är att man ser min fina utväxt jag har fått. Det betyder att mitt hår växer, trots illa behandling. Två blonderingar på en vecka va ingen superkur att rekommendera kan jag säga.

Nog snackat om hår, förutom jobb nu på morgonen och senare ikväll igen ska jag hem och rida emellan är tanken, ska hinna mocka och duscha på fem timmar. Great! Blir nog bra ändå. :) Efter jobbet ikväll, ska jag som tidigare nämnt vara chaufför.

Xo xO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar