söndag, januari 24

Orken tryter nu alltså

Äntligen hemma och äntligen duschad! Har slitit som en gris denna helgen, det började alldeles för tidigt igår morse, jobb i resturangen. Jag hann knappt mer än att komma hem och förpassa mej ut i stallet får jag sms om jag vill jobb lite i butiken under kvällen. Arbetsnarkoman eller pengakåt som jag är så tackade jag självklart ja. Under jobb blev det bestämt att jag skulle köra några vänner till Båberg, så jag blev chaufför denna helgen igen, men jag gillar't! Scott där i allafall, riktigt skoj faktiskt. Men lite tråkit att va nykter nära alla andra är dyngraka :P Hahah

I allafall, sovit för lite under natten. Kunde verkligen inte sova!: O Whata fuck! Anyway, jobbet ringde i morse "kom och jobba!" Snäll som jag är slet jag i resturangen i 7 timmar idag. Weiiie typ, förbannat mycket folk!

Nu är jag hemma och ska göra så lite som möjligt typ. :) Höres sen! Xo Xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar