tisdag, januari 5

Snöfallsritt!

Jobb idag va riktigt segt, tre häckar med varor och annan småskit liksom. Uscha, klara mej igenom det iaf. Tog bilen hem och skutta ut i stallet, Skulle rida en sväng i snöfallet. Grejjen va att det började juh blåsa på, så det blev nästan snöstorm istället. Men det gick bra ändå. :) Ska man nå toppen är det fanimej bara att rida!

Mocka och annat stri i stallet, inget gick särskilt smidigt, idag är en sån jdag man kan börja fundera över varför man har häst överhuvudtaget egentligen. Men jag älskar juh min Smokie och Goofy över allt annat. (L) Massa kärlek på dom, och massa kärlek på min nya flickvän Lexi. :D Hon är bara för underbar.Behöver ingen pojkvän när jag har TVÅ flickvänner, de ni! ;)

Den vackraste töisen! (L)

XOXO

3 kommentarer:

  1. Jag har inte sett henne sedan hon var ca 6 veckor. Hon e ju jätteläcker lilla Lexi:))

    Kramar Ullis o Jelabusan

    SvaraRadera
  2. Linda de börjar bli för invecklat nu, du är gift med min bror, älskare med baloo och nu har du gått och skaffat en flickvän som är syster till din mans hund, får nog ta och lugna ner dej lite nu <3

    SvaraRadera
  3. Hahahaha...det var invecklat:))

    Ullis o Jela

    SvaraRadera