måndag, januari 25

Hemma :)

Nu är jag äntligen hemma och inne. Har redan vart i stallet och gjort det som skulle göras där. :) Hästarna är inne, ska bara ut och kvälls fodra där sen såklart. :P

Provet idag gick nog skit, min inspration till att plugga är under botten och jag orkar inte. Blandade ihopa massa olika och bajs bara! Anyway, take off:en va riktigt instressant. Men jag kommer knappt ihåg ett ord. :S Helt sjukt, nästa föreläsning är det anteckna som gäller så jag kommer ihåg nått!

Sitter här och funderar på vad och om jag ska äta nått. Mamma hade ätit tidgare under eftermiddagen och pappa på jobebt så det är bara jag kvar. :O Hmmm, inte en aning faktiskt. Bläääh! Jaja, löser sej nog. :) Värsta får det bli ingenting. Låter mest som jag faktiskt. :P

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar