onsdag, december 2

Prov och brand över

Provet ska vi inte prata om, jag blir inte förvånad om Roger tycker det är det sämsta han läst ever.

Men inte nog med att provet gick blääh, så mitt i allt blir det brand alarm idag igen. Nån måste hata skolan väldigt mycket, för nu brann det i ytterligare en toalett. Men denna gången på övervåningen. Lyckat liksom! (Y) Som Ida berätta, hon gästbloggade idag igen, så va här ambulans, polis och brandmän här. För övrigt fick vi en skymt av en när vi fick gå tillbaka i skolan. Dreeeeewl på honom ;) Hahaha

Nu sitter jag och väntar på Erika, vi ska öunch men först om 50 minuter. Sedan är det bara svenska kvar i skolan för idag. Jag ska göra ett försök att få ta på min religion lärare också, hoppas på att jag kan göra religion provet i morron.

Nu ska jag kika runt lite, kiss and hugs ! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar