torsdag, december 17

Snö Snö Snö....

Jävla fucking snö! Det är hur mycket som helst, inte nog med det så yrar det runt. Okej om det bara ramlat rakt ner på marken, men inte då. Det ska yra runt och ha sej. Great liksom!Får väll se om jag och Nattis tar oss ut till bussen i morgon eller om vi ska behöva åka traktor? Hmm... Tål att funderas på.

Anyway, har legat i soffan typ hela kvällen och sett på film, Brokeback Mountain, en av dom finaste filmerna ever! Älskar den helt eneklt. Men men, ska snart gå och lägga mej hade jag tänkt mej.

Jag har gått runt och funderat på en grej hela dagen. Drömmen jag hade i natt... Jag har under året gjort mej ovän med många som jag egentligen tyckt om jätte mycket och som verkligen har betytt massa. Men på onämnda grunder så umgås jag inte, än mindre pratar med dessa människor längre. Tyvärr, eller vad man ska säga. För att komma till saken så drömde jag att jag och personen X åter igen tog upp kontakten, på ett lite konstigt sätt,men det hör inte hit. Vad betyder det att man tar upp kontakten med "ovänner"?

Nån drömtydare där ute som läser min blogg?

Kiss and love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar