lördag, december 12

Lördag innebär jobb

Lördag morgon, jag har redan vart i stallet och fodrat ska släppa ut lite hästar innan jag far till jobb också. :) Har käkat frukost och sånt, nu sitter jag här lite med en kopp kaffe. Alltså när min mini dator är borta märker jag hur mycket jag egentligen använder den. Hela grejjen med den är det att jag sparar så mycket tid när jag har den, jag kan i princip göra två saker samtidigt. Tex äta frukost och blogga. Men det står på nån verksatd nånstans och väntar på nya delar. Säkert hårddiskfel igen! Skulle inte förvåna mej alltså.

Hur som helst, jag ska snart skutta in i badrummet och lägga lite smink. Har bara vart sminkad en (!!!!!!) dag denna veckan, vilket är väldigt olikt mej, jag brukar alltid vara sminkad. Anyway, skötn att slippa framför allt med tanke på att jag är små snorig och allt har en förmåga att klia mej extra mycket i ögonen då. Weiiiirdo grej, I know.

Men nu ska jag sluta babbla massa strunt, vi höresn när jag komemr hem efter ett. Kiss and Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar