söndag, december 6

Lack of bloggande

Jag vet att jag inte bloggade nått igår, ovanligt för att vara mej. Grejjen va det att det hanns verkligen inte med. Dagen gick skit fort! Typ whata fuck?!?!:O För att komma till poängen så hade jag mycket att göra.

Det började juh som ni kanske vet med att jag va på Nuntorp, jag skulle tävla i hoppning! Tro't eller ej. Men jag klarade mej runt banan på 80cm felfritt. Deni! ;) Det va lite kaos artat, dom bytte bana, så banan jag hade gått innan stämde juh inte! Som tur va hade jag juh sett dom andra hoppa innan, men ändå. Kunde juh inte banan så. Väl där inne fick jag kolla runt efter hindren och bara rida. Vi kom runt jag och gentlemannen Silver, redig pojk det dära. (L)

Efter Nuntorp va det bara hem och mocka fort i stallet, fixa mej för jobb och även för fest. Sedan dra iväg. Jobbade till nio sen stack jag hem till Simone och kröööööök gällde. Sedan va det Håkans några timmar. :) Tjiiiihooo! Fun fun!

Hur som helst jag trillade hem här för någon timme sen. Typ 1,5-2 timmar sen. Har släppt ut hästar, matat hundar och det ena med det andra. Ska snart masa mej ut i stallet och mocka bajs.

För övrigt idag så ska jag plugga, borde också städa på mitt rum. Jobb ikväll också. :)

Tjiiing så länge! (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar