torsdag, december 10

Nyttig(?) morgon

Då sitter jag i skolan och fördriver tiden. Har vart och först stekt, solarium, en knapp 20 minutare. Sedan blev det 25 minuters simmning, avslappning med lite gassande i bubbeln (Y) Riktigt skönt!

Jag väntar på Erika och resten av bildarna, lunch! Men dom sluatr inte förän 11.40. Segt, jag är såååå hungrig! Anyway, ska ha prov sen, marknadsföring. Efetr det sticker jag hem och fixar sedan får det bli att sova hos mormor i natt. Lucia grejjen i morgon börjar klockan sju i VÄNERSBORG, Erika har bestämt at jag måste gå så...

Jag överväger också att byta bill blogg.se? Det evrkar så mycket lättare att få en snygg blogg design där, menjag vill inte vara allt för mycket "dussin"människa; Jag menar verkligen "alla" har blogg.se. Tål att tänkas på...

Barack Obama är i Oslo också, Norge lägger 120 miljoner på hans säkerhet. Det känns nästan lite överdrivet eller? jag menar 120 MILJONER!!!!!! Dom skulle kunna föda ett helt jävla u-land! Nej, detta va riktig idioti tycker jag. Han är bara president trots allt, inte har han fått världsfred än.

kiss and hugs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar