tisdag, december 1

Ingen vanlig skoldag!

Precis efter jag, Linda, hade bloggat förut så går brand alarmet. Helt sinnes sjukt, en kvart kvar till min lektion skulle börja och då börjar det ringa. Den första tanken va att skolan kanske överdrev lite väl, vi hade brand övning i Fredags. Men här va det inga skämt.

Det va blodigt allvar som Ida, min gäst bloggerska, berätta. Fem brandbilar, två snutbilar och en ambulans va där. PÅDRAG! Nån Idiot hade tänt på toaletter och papperskorgar va ryktet. För övrigt så va snutens insats under all kritik, från det att jag hörde att dom skulle komma, inside information, så tog det en kvart, tjugo minuter. Det är allt bra lång tid!

Vi fick också se insidan av Arenan, 234 mille? knappast! Det måste va ett skämt, vart är alla pengar, politiker? HUH, svara på det? För några 234 miljoner är den inte värd!

nu ska jag dra till stallet. Kiss and Love!

1 kommentar: