måndag, december 14

Tidsfördriv!

2009 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av ditt 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Alldeles för mycket ;)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Sånna har jag inga :P
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, men Ida blev gravid så hon ska ha barn i April. Eller jooh, Rebecka, min arbetskamrat fick en dotter. :)
4. Dog någon som stod dig nära? Jooh tyvärr...
5. Vilka länder besökte du? Hmm, funderar juh på om jag har vart till Danmark, men det har jag inte. :P
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Det finns vissa saker jaah.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Det är onekligen några stycken... :P
8. Vad var din största framgång 2009? Hmm, att jag tog mej modet och hoppade en hoppbana, tror jag. :)
9. Största misstaget? Gör jag sånna? Joohdå, det finns ett par stycken faktiskt
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har juh detta... skadat mej... sjuk vet jag inte...
11. Bästa köpet? Hmm, det finns nog inget så....
12. Vad spenderade du mest pengar på? Hmm, mycket på fest och kläder och skor i år. Inte så mycket på häst eftersom jag inte tävlat mer än en show i år.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Finns en hel del där med :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: Det vet jag inte om det är nån speciell, Snowstorm - Hon älskar snabbt några andra också.:)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har allt vart bra glad i år ändå.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Ingen aning
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Rökat, helst inte börjat alls. Har dock slutat nu!
18. Hur tillbringar du julen? Hemma med the family
19. Blev du kär i år? Ingen kommentar!
20. Favoritprogram på TV? Ser inte spec mycket på tv, som vanligt
21. Bästa boken du läste i år? Den va inte lätt, läser inte spec mycket.
22. Största musikaliska upptäckten? Vaaah?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Nja, inget spec så.
25. Något du önskade dig men inte fick? Hmmm, joohdå
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Vaknade upp hemma hos min dåvarande pojkvän, åkte till skolan, åkte hem fixa sedan fin fin middag med dåvarande pojkvännen och kära vänner.:)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? En del jooh
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Min egen, som vanligt?
29. Vad fick dig att må bra? Första galoppen på Smokie, detn gjorde att jag växte minst tjugo centimeter
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Noone faktiskt
31. Vem saknade du? Den jag saknade så klart, Framför allt Darlen. (L)
32. De bästa nya människorna du träffade? ojoj, ska jag räkna upp? :O Alldeles för många (L)


Lite tidsfördriv då jaah. :)

1 kommentar: