lördag, januari 3

2015

Två clinicar är inbokade inför våren. Det hålls två andra clinicar jag är intresserade av också, men jag får hålla i slantarna lite. I år är ett sånt år som plånbokens tillgänglighet får styra ganska mycket, säger jag nu i alla fall. Haha.

Alla föreningar och arrangörer har inte lagt upp sina tävlingar än, men det verkar inte som det blir nån show i Sverige, eller Norden, alls förrän i Juli för våran del. Det känns lite häftigt att åka till Tyskland och Kreuth för årets första show, fast å andra sidan vill jag tävla mer i Tyskland för dom är förbaskat duktiga där nere. Både jag och Josie måste kliva upp ett steg och rida ännu bättre för att vara konkurrenskraftiga.


För första gången på många år så ska jag åka på solsemester fram i Mars som ni kan se, det ska bli oerhört härligt faktiskt. Jag som älskar värme hoppas verkligen att det är så varmt det bara kan bli där nere vid den tiden på året.

En sväng till snön ska också hinnas med, men jag åker ju inte skidor så jag ska underhålla mej med annat, har kollat upp att det finns hundspann bland annat. ♥

2 kommentarer:

  1. Så häftigt att planera tävlingar i Tyskland! Själv har jag bara 160 mil till Malmö och att tänka sig vidare till Tyskland känns helt utopiskt :-)

    SvaraRadera
  2. Kommer troligtvis i maj någonstans skåne en tävling med Apha ena dagen & Aqha andra dagen. Men kanske lite långt för en dag.

    SvaraRadera