torsdag, januari 22

Vilodag

Idag blir det en vilodag från gymmet, Har vart där tre dagar i rad och kroppen är mör, träningsvärken i överkroppen är borta men baksida lår säger i från; gött! Träningsvärken för mej är lite hatkärleks-känsla på. Jag vill känna den för att verkligen få ett kvitto på att mitt pass gjorde nån nytta, samtidigt som det är jättejobbigt att vandra runt som en stel pinne efteråt. Ska ut och prova på att åka längdskidor efter lunch. Ska bli lite spännande. Vad jag har fått höra så är det jobbigt som faaaan, så det får väll bli dagens träning.

Dom andra står nu utanför fönstret och knäpper i pjäxorna i skidorna. Snart drar dom ut i backen. Jag ska bara ta det lugnt här hemma fram till lunch, kanske skriva lite tidsinställda. Om jag hittar någon inspiration. Får kika runt lite på bloggarna här.
Jag har hört och läst på facebook att det är massa snö hemma tydligen, jag längtar hem lite, men för min del så hade det verkligen fått vara vår! Längtar efter mamma och Nattis, Josie, Nala och Rut såklart. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar