tisdag, januari 27

Back to reality!

Med en käftsmäll började denna veckan kan man säga! Sängen har nog inte varit så skön på länge tror jag, det va underbart att få sova i min egna säng igen. Dom där våningsängarna i Idre va då ingen hitt. Måndag morgon hade gärna fått vänta lite.

I alla fall Josie fick sina gaddar kollade i söndags kväll, inga konstigheter bara lite slipande så va det klart. Hon får hakar i tänderna som sitter högt upp i munnen och får då svårt att tugga ordentligt. Förra gången jag kollade henne så kunde jag se på henne innan att det va dags för hon ändrade sitt tugg-schema. Veckan innan jag åkte till Idre började jag ana en tendens till konstigt tugg-schema igen. Ajaj, tänkte jag; jättehakar igen. Men det va inte så stora haka alls utan bara en påbörjan, men det syntes på Josie. Då kände jag mej som en duktig och observant hästägare ändå.

Jag har inte ridit än, utan ska göra det i morgon efter jobb och träning tänkte jag. På jobbet är det fullt upp, städar på HM, bland annat.

Ny borsta bissera sen blir det sängen!

*bildlöst*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar