fredag, januari 9

Massage och promenad

Har haft en lite smått jäktad men ändå rolig dag på jobbet. Det händer grejer där kan jag säga och förhoppningsvis va det min nya partner in crime som hälsade på idag. Hoppas hoppas hoppas!

Efter jobb va det raka vägen hem till min massör och det va då välbehövligt. Rätt mycket ont i sidorna i höjd med ländryggen och i nacken. Usch usch! Det första jag gjorde när jag kom hem va att kasta massagen i sjön. Tömde en skottkärra med skit i containern och halkade på den blöthala rampen och åkte på ändan... *suck*

Tog en mörk promenad med Josie ner till brevlådan och tillbaka. Glad ponny som fick ut och gå men missnöjd över att det va becksvart ute. Skönt att ut och gå en sväng i alla fall tycker jag. Den lovade stormen höll sej borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar