tisdag, januari 6

Lite annat

Hästeriet stod lite stilla igår och så även idag då jag spenderar tid med min "bisyssla". MyDog i Göteborg. Som några av er kanske vet så syssla min familj lite med hundar och jag älskar framförallt utställningsdelen. Så vi va där igår med Nala och Peppe, sitter just nu och väntar på att mamma ska plocka upp mej så drar vi mot storstaden idag igen. Hoppas på bättre tur idag!

För övrigt så har det flyttat in nya produkter på MIN badrumshylla. Ni ska få se vilka senare. *blink* Jag kan ju avslöja att samma produkter men en annan linje flyttade in tidigare i höstas och jag märkte en väldigt markant skillnad. Jag kan med säkerhet säga att jag inte kommer att vara besviken denna gången heller.


I söndags va det juh ryttarträning vilket visade sej vara mer ett föredrag för en uppstart av gruppträning för ryttare i slutna grupper. Intressant och ett trevligt initiativ. Jag har ännu inte bestämt om jag ska medverka på grund av flera faktorer. Jag får kolla lite här.

Söndagseftermiddagen vigdes åt Josie, först lite backträning, OJ vad jobbigt tyckte hon. Sen en sväng till ridhuset. Vi har lite kämpigt med joggen just nu. Vilket jag tycker är lite konstigt för Josie brukar aldrig ha några svårigheter med att jogga utan galoppen har varit våran akilleshäl. Omvänt, joggen är knackig och galoppen är amazing! On top of the mountain och otroligt slow motion! Men vi kämpar på och hoppas att joggen släpper snart.

1 kommentar: