onsdag, januari 7

På min badrumshylla

Jaah vad var det nu som flytta in på min badrumshylla egentligen...? Är ni nyfikna? Dumfråga, det är klart ni är!


Tidigare i höstas så provade jag för första gången K9 på mej själv, det vanliga schampoot och conditionern från hästlinjen. Vad super nöjd, superdrygt schampoo och balsam, flaskan räckte i en EVIGHET och mitt hår blev till det bättre. Från torrt och livlöst till lent och friskt!

Häromdagen fick jag med mej lite nya produkter från Göteborg -den nya serien med Keratin Schampoo &Conditioner. Samt ett återfukatnde spray(fattas i bild) också med Keratin i. En inpackning följde också med hem. Har precis lagt en inpackning håret känns redan annorlunda. 

Ni kanske tycker det är lite wierdo att andvända häst och hundsckampoo,  men jag ser det så här; Använder jag K9 på min häst borde jag själv kunna använda det! För ärligt talat skulle jag inte kunna använda nått på mej själv ska det inte finnas på min häst. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar