torsdag, januari 15

Träningvärk deluxe

Börjar med att säga, mina magmuskler! Aj aj aj! Har fått träningsvärken från h-vetet efter situps-tabatn igår på företagsträningen. En gång i veckan så har vi gruppträning med jobb, med fokus på styrka, stabilitet och smidighet. Riktigt roligt är det med just idag så har jag sviter efter årets första träning. Nu väntar jag bara på att resten av kroppen ska ge men av flitigheten igår; knäböj brukar ge ofantlig smärta och vara riktigt svårt för mej, men på balans plattan va det MYCKET lättare än att stå helt vanligt på golvet.

Jag hade planerat att åka till ridhuset efter träningen men jag va bannemej helt slut efter träningen så det fick vara. Hade planen idag också men vädret satte stopp. Det är konstig blötsnö som kommer och lägger sej trots att det är plusgrader i luften, men antagligen minus i marken då. Riskerar inte Josie i en eventuell halka. Kan verka som jag är lite fjantig men då får jag vara det. Snön och halkan är inte att leka med än mindre med ett hästsläp och en värdefull häst i.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar