onsdag, januari 28

Två veckor senare!

Drygt två veckors 'vila' , ofrivillig från min sida, men nu är vi på G igen. Ridit första passet på Josie idag. Skönt att vara tillbaka i sadeln igen. Nu får det vara slut på sånna här avbrott. Vad ska man säga om passet idag..? Ganska mediokert, som första passet brukar efter ett uppehåll, lite segt. Josie är lite seg för mina hjälper, lutar sej gärna mot en ben här och hänger i en tygel där. I get what I've given, liksom. Bara att rida igenom det, efter ett par pass brukar det bli bättre.

Har vart på företagsträning idag, riktigt gött pass får jag lov att säga! Det kommer nog kännas i morgon lite.

1 kommentar:

  1. sv; Shit vad coolt att tävla internationellt!! :OO Antar att du inte bor i Norrbottensområdet? Om du gör det hade jag mer än gärna erbjudit mig som gratis privatfotograf ;) westerntävlingar är något jag alltid velat åka på!!

    SvaraRadera