måndag, januari 12

Blåsig måndag

Från att ha vart en relativt vindfri dag igår. Himlen va helt klar igår när vi badade så vi kunde kolla på stjärnorna, men molnen har under natten dragit in. Med dom tog dom sej en jäkla massa vind och regn. *suck* Lagom rolig dag att jobba ute idag kan jag tala om.

Hade ju tänkt åka och rida, men eftersom det blåser som fasiken så vågade jag mej inte ut med släpet och Josie.

Jag drog till gymmet istället och påbörjade det där med att "ta tag i mitt liv", sen jag va där sist har dom bytt från kort till tagg. När jag också tänkte efter så kom jag på vart mitt gamla kort och usb-mojäng va nerpackat. GREAT! Bara att köra igång då mina träningsprogram finns på "usb:et".

I morgon får Josie nya skor! Det är verkligen dags för det så sen kommer hon vara som en ballerinaprinsessa!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar