söndag, januari 11

Lugnet efter stormen

Usch och fy vilken kväll och natt! Blåste massor igår kväll och det kändes rätt som det va som att huset skulle lyfta. Men det står kvar som tur är, haha.  Va lite smått oroligt för locket till poolen igår att det skulle fara iväg, men även det låg kvar. Min matta med piggar på som ligger utanför dörren fick jag rädda in i ett vedrummet för annars hade jag nog fått hämta den i skogen tror jag.  Strömmen försvann dock inte förrän efter jag gått och lagt mej, men den kom tillbaka innan jag hann somna så det va lugnt.

Nu har snöandet ökat på lite men ganska tveksamt om det ligger kvar... Det är över nollan så det känns lite tveksamt. När jag va ute och morgonkissade Nala så hade flera träd fallit och ett över vägen där vi brukar gå så vi fick vackert skutta runt trädet. Rätt mysigt att sitta inne och äta frukost när det är tråkigt väder ute. Men ska snart ta tjuren i hornen och åka hem till Josie. ♥

1 kommentar:

  1. Vi har storm här med, blåser och snöar som aldrig förr!

    Sv : Du satte verkligen ord på mina tankar! Det är så jobbigt verkligen, ja, jag får väl hoppas att det går över snart i alla fall!!
    Kram!!

    SvaraRadera