måndag, januari 19

Gymmet!

Ska strax dra iväg till gymmet när det öppnar vid elva, eftersom jag inte åker skidor; jag har aldrig lärt mej och idag har jag för mycket självbevarelsedrift och dåliga knän så jag vågar helt enkelt inte lära mej. Kan tyckas att det är onödigt att jag åker en hel vecka till Idre för att inte åka skidor, men till mitt försvar ska jag prova på längdskidor nån dag här i veckan och det har med ömsesidig respekt att göra. Självklart skulle jag hellre vara hemma och jobba, rida och det vanliga, men M åker med på mina tävlingar och stöttar upp mej så jag kan omöjligt säga nej till att åka med när han vill åka iväg.

Men jag ska ta till vara på veckan och gå på gymmet varje dag är min plan, det hinns inte med hemma att göra set  varje dag, men jag behöver verkligen komma igång igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar