måndag, februari 16

Back in the saddle

Efter att det senaste bara ha tömkört Josie så red jag idag igen. Hon kämpade på bra, lite trög här och där, men annars fin. Rätt nöjd med galopperna, hon håller marken bra och så men jag kunde önska lite mera push. Att hon tog i liiiiite mer, "it's never enough". Hon är överlag lite stel men jag tror det beror på att hon inte rör sej nånting i hagen. Hon bara står och hänger... Jag skulle behöva nån som är ute och går hela dagen som kunde släpa på Josie i snöre. *fniss*

Riktigt osammanhängande inlägg får jag nog säga, men nu vill jag ta natten. Oerhört lång dag som avslutades med att jag nästan höll på att köra på en människa på vägen hem. Om folk kunde satsa på RIKTIGA reflexkläder som är godkända när dom absolut ska ut och gå längs trafikerade vägar efter mörkrets inbrott. En sketen jävla ficklampa gör inte att man syns tyvärr! *suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar