fredag, februari 27

Penicillin

Joohdå, efter samtal med först sjukvårdsupplysningen, sedan vårdcentralen två gånger så slutade det i jourcentralen och penicillin. Nu hoppas jag att mirakelpillren gör under med mej så jag kan för det första bli av med denna jäkla huvudvärk och helst också resten av alla åkommor jag känner av.

Gratisreklam för läkemedel; fick fylla på det övriga förrådet också
som jag gjort slut på under dessa sjukvändor dom senaste veckorna. 
Jag vill verkligen bli frisk nu alltså; baciller jag värker er från ert boende i min kropp och höjer hyran för att ni säkerligen inte ska flytta in igen. Helst skulle ni vart ute IGÅR! Jag vill komma igång att gymma igen, rida varje dag; inte två dagar där, sjuk här och tre dagar där. För övrigt så sover jag uselt när jag är sjuk, får ingen ro utan ligger och vänder och vrider mej hela tiden. *suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar