fredag, februari 6

Sjukmorgon

God morgon! Hur mår ni idag? Jag hoppas verkligen ni mår bättre än jag! Snorar och har ont i huvudet, nej usch det kan verkligen kvitta. Hade ju bra mycket hellre varit frisk kan jag tala om. Typiskt nog så blir jag alltid sjuk när jag kommit igång med saker och ting. Jag ju kommit igång med Josie och med gymmet och då blir jag sjuk. Det slår aldrig fel!

Jag har i alla fall startat dagen på ett bra sätt med pannkaksfrukost. Med riktiga bär dessutom! Jag tog upp lite för mycket bär till glassen jag åt igår så det blev över; passade perfekt till pannkakorna. Jag fuskade dessutom och hade glass till nu också. Gottigottgott!


Nu blir det lite chill framför tv:n, samla energi att åka hem till Mammie och Pappie, Josie behöver tas om hand om även om jag är hängig.  ♥

1 kommentar: