måndag, februari 2

Fullt ööööööös!

Jaha jaah, det är fullt ös här. Så jag har inte dött, utan bara fullt upp hela tiden. I lördag va det årsmöten för SQHA och NSBA, och sen westerngala på kvällen. Så dagen började relativt tidigt; hem och mocka för Josie, sen fixa till mej för att åka iväg. Träffa massa människor som jag knappt känner igen utan en häst i andra änden av snöret- TREVLIGT! Möten och så. SQHA är fullständigt bankrutta. Jag kom hem vid halv tolv och dök då i säng.

Upp tidigt i går och iväg till gymmet för att möta upp Sandra. Skönt att starta dagen med ett gympass! Vid tio började jag jobba helg, för första gången på evigheter! Vi låg lite efter i en butik som ska öppna och det behövde målas. Några timmar där, hem och äta, sen mocka och åka tillbaka till jobbet. Eftersom det snöat och därmed blir det halka så skulle jag skvätta lite sand. Väl hemma va det kex och ost med min bästaste.

Upp tidigt i morse igen för att skvätta lite mer sand och sen det "vanliga" arbetet. Efter jobbet så va det raka vägen hem till stallet. Har varit en sväng till ridhuset. Josie gick bra, det gjorde inte början till hemfärden. Jag tog mej knappt därifrån. Tur att jag lärt mej backa med släpet, för det va enda sättet att ta mej därifrån... Fick backa mej runt på parkeringen och hitta fäste att köra framåt. *suck*

Nu har jag precis ätit middag och ska snart sova. Utpumpad deluxe efter denna dagen. I morgon, jobb och sen banken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar