tisdag, februari 3

Vuxengöra

Idag har jag varit sådär extra duktig- vuxenduktig. Jag pratar om pensionssparande. Eftersom jag inte vill skatta bort mina surt förvärvade slantar så har jag vart på banken och lagt om mitt pensionssparande. Visade sej att min banktant också arbetat där jag arbetar, fast för 10 år sen. Världen är bra liten liksom!

På vägen hem svängde jag förbi Anna och lånade hennes körlinor så jag kan tömköra Josie. Tro det eller ej men efter fem år i Marks program så har jag inte hans körlinor. Josie är lite stel i ryggen och vill inte riktigt jobba med bakbenen och ryggen i joggen. Vad är bättre än cavalettis där hon får trampa på bakifrån...? Grejjen är den att på longerlinan fattar hon bara galopp och hoppar. Men nu kan jag bromsa lite, så hoppas min plan ska funka.

Har för övrigt haft en helt okej dag på jobbet, förmiddagen va bra, sen blev den bara seg och långsam....Vet inte om jag håller på att bli sjuk, för jag har verkligen frusit ända in till benmärgen hela dagen. jag fryser typ jämt, men inte såhär....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar