fredag, februari 6

Fredagskväll hemma

Efter en ofantligt oproduktiv dag så har kvällen kommit. När jag bloggat och ätit färdigt min frukost förut idag så gick jag och la mej i sängen igen tillsammans med Rut. Jag sov i tre timmar till(!!!), att jag ens kunde det efter nästan tolv timmar under natten. Tydligen va det behövligt. Yrvaken tog jag mej i kragen och åkte hem till Josie. Mockade och fixade för henne sen har jag legat på soffan hemma hos Mammie och Pappie. Väntade på att klockan skulle gå så jag kunde ta in hästarna. Eftersom resten av familjen hemma inte skulle komma hem för än senare så hamnade det på min lott att ta in hästarna.

Nu sitter jag här hemma och myser framför tv:n med en popcornpåse. Nala snarkar i hallen och Rut ligger nog på sängen tror jag. M har åkt iväg till några kompisar, får sjuka mej hemma själv jag på en fredagskväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar