onsdag, februari 18

My happy valentine

Jag började min alla ♥-dag i lördags med en liten biltur ner till Trollhättan. jag och min bättre hälft skulle äta frukostbuffé med utsikt över älven och stan på Alberts. Hotellet ligger uppe på ett berg och har stora fönster i matsalen så det är en riktigt fin utsikt. Lite tråkigt bara att det va lite grådassigt ute, hade nog varit mycket finare om det hade vart sol ute och kanske ett LITET snötäcke. 


Buffén va i alla fall varierad och supergod. Nybakade brödbullar och massa pålägg, färskpressad juice, vanlig juice, jaah vad man nu kan tänka sej vilja ha! Det va i alla fall supermysigt att åka iväg och äta frukost tillsammans. Det är sällan vi äter frukost samtidigt eftersom jag åker före M till jobbet på veckodagarna och på helgerna vill jag upp och till Josie medan han vill ligga i sängen och dra sej. Så lite kvalitetstid var inte fel!

Sen åkte vi hem och jag tog  med mej Nala hem till mammie och pappie. Där Josie väntade och en sväng till ridhuset. Lite tömkörning stod på agendan. Superduktig tjej som trampar på flitigt över cavalettisarna. Efterpasset va det stretching och liniment och massage på bak-knän.

Kvällen innebar en liten utgång på Båberg. Roligt att komma ut och träffa känt folk som jag annars inte träffar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar