lördag, februari 14

Linda analyserar #1

För att få fart på saker och ting här så ska jag införa en ny punkt i bloggen, "Linda analyserar". Vi kör igång redan idag. 

Jag kan inte missa den och antagligen ingen annan heller som rider western; det sponsrade inlägget från Eurohorse om deras western aktiviteter i paddocken. Ärligt talat finner jag den här bilden oerhört "stötande"!
Det ser ut som tjejen, som jag faktiskt inte har den blekaste om vem det är, står och longerar sin häst i tyglarna på ett stångbett(!!!). Vem gör det liksom...?

En sadel som guppar uppe på ryggen och verkligen lyfter sej när hästen rör sej. Dåligt inpassad...?

Och till sist som showryttare kan jag inte hjälpa det mej, vem går runt i sina fransade chaps i sanden? Nobody!

Nej, jag tycker inte att detta är en representativ bild av vad jag håller på med!

1 kommentar:

  1. Jag har inte ens sett de bilderna, men att lina på stångtygel....låter som att ngn ikke hästkunnig PR-människa varit framme.....

    SvaraRadera