tisdag, februari 24

Stallfri dag

Efter jobbet så åkte jag hem till lilla mormor och hjälpte henne att betala sina räkningar. Bästa Mommo bjöd på pannkakor och blev jätteglad att jag kom och hälsa på henne" Roligt att kunna göra dom gamla glada ibland. När jag på väg hem ringde och sa att jag va på väg till stallet så behövde jag inte åka dit eftersom mamma och Nattis hade mockat och tagit hand om Josie under dagen. Så jag behövde inte åka upp för att göra det.

Eftersom Nattis har hoppträning idag med sin stora häst på ett annat ridhus fanns det inget släp i dag heller så det hade bara varit backträning som gällde för Josie. Hon fick en fri dag helt enkelt. Tror inte hon va ledsen över det.

Vädret för backträning ute i mörkret är väll inte jätterockigt heller; pissregn och blåst! Jag längtar till sommaren, behöver jag ens säga det...? I ♥ Summer!
Underbara sommarkväll; Josie utsläppt i hagen efter en tävlingshelg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar