lördag, februari 21

Fredag, en dag efter

Tiden fanns inte helt enkelt igår, så ni få min fredag idag istället.
Jobbade fram till fyra, så tillbaka på jobb nu. Hoppas sjukan håller sej borta nu, det kan kvitta! Efterjobbet gasade jag hem och bytte kläder, sen åkte jag vidare hem till Josie. Jag och Nattis tog våra fyrbenta och åkte till ridhuset. Josie gick super bra för att inte ha gjort en knop sen i måndags pga min sjuka. Fina ponny!

Stod sedan på hemåt med en svängom för att hämta min nya lektyr, *smile*. Hemma väntade några kompisar och tacokväll. Från att alltid kunnat värka i mej typ tre, fyra wraps så klarar jag nätt och jämt upp en wrap idag. Skulle kunna trycka i mej två men då mår jag jättedåligt sen för att jag förätit mej.

Tog Nala på sin kvällspromenad efter maten och sen däckade jag strax efter tolv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar