söndag, april 12

En viktig del av mitt team

Ryttare på hög nivå pratar alltid om att omge sej med ett bra team, framför allt som är häst relaterat; hovslagare, veterinär, tandläkare, tränare och allt vad man nu anser sej behöva. Sen ska du ha en stöttande familj som fattar varför all din tid och (ibland) deras pengar läggs på hästrelaterade utgifter.

En viktig del i mitt team, är min sambo, pojkvän och andra hälft. Utan att han va så oerhört förstående i varför jag håller på med denna galna cirkus kallad horseshowing hade det aldrig gått. Det går inte att leva ihop med en människa som inte förstår varför du lever för din häst och allt vad det innebär.
Jag är lyckligaste tjejen på jorden som träffade denna underbara människa som jag ibland inte kan visa min uppskattning nog för. Tack för allt du gör för mej och för att du älskar mej för den jag är, för att du är du. I love u!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar