tisdag, april 28

Intervjudag!

Hej hallå! Jag cuttar mej själv! Hahah skåmtåsido, men mina armar ser ut som om jag vore en deprimerad typ idag. Ogräsrensningen är igång och buskarna har inte varit skonsamma mot mina underarmar som är lagom upprivna i små raka rivsår. Men skönt att solen har gassat på och förgyllt dagen. Min lilla Nemo gick igenom besiktningen idag också med blankt papper, wiho! Nemo är min jobb-bil alltså.

Efter jobbet va det fullt blås hem, slänga på lite smink och sen ut till Josie som fick ett blås. Fri från damm och på med lite pälsglans. Sen blänkte hon som om jag tvättat henne flera gånger. Värt att notera är att Josie inte duschat sen i höstas nån gång. Men med K9 blir det så där skinande rent!

Intervju med lite fotografering, mycket snack. Nu väntar en spännande tid tills artikeln är publicerad. Vi hörs!
Favvobild i repris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar