måndag, april 6

Ledig måndag

Efter en viss sovmorgon idag, eller i alla fall sova tills jag vaknade, så åt jag en mysfrukost framför datorn utan att behöva skynda iväg. Läsa ikapp bloggarna jag läser och jag hann till och med att dricka två latte under tiden.

Sedan åkte jag och Nala hem till Josie. Eftersom Josie gått mycket hela helgen så tog vi bara en enkel promenad längs vägen idag. Hon verkade nöjd ändå. Mockade och fixade färdigt för att dom hemma skulle kunna ta in henne när kvällen kom. Sen tog jag bilden hem igen; har städat, plockat och tvättat lite hemma. Sandra har varit här på fikat och catchat up lite. Vi ses alldeles för lite!

Det har alltså varit en varierande dag med bara lite stall. Men det gör mej inget just idag, lite energi uppsamling för jobb i morgon. Känns som en evighet jag jobbade sist gång- två veckor sen tror jag väll..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar