torsdag, april 23

Nytt och modernt

Även om det är lite ovant med min nya dator så ska det nog bli bra när jag kommer in i det. Tangentbordet är oerhört bekvämt i alla fall, knapparna är lätta att trycka på vilket är VIKTIGT för mej. Jag skriver inte hårt, så det måste vara knappar som reagerar när jag trycket på dom, lätta liksom.  Haha, jag blir lite nostalgisk faktiskt på den tiden jag hade knapptelefon så va faktiskt tangentbordet det viktigaste för mej. Avskydde verkligen telefoner med sega knappar, värdelöst när jag skulle sms:a!

Idag har det vart städ på jobbet igen, den där butiken är enorm och idag gällde det dessutom att sicksacka fram emellan massa folk hela tiden! Lite mera städ i morgon.

Josie ser fin ut nu (hoppas!), så det blir nog lite 'seriös' longering i morgon. Sen kanske lite ridning till helgen. Planen inför helgen är dessutom bio i morgon kväll, kosläpp hos grannen på lördag och sen kanske lite Spring Break på söndag.
Summer, hurry up!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar