torsdag, april 9

Tappsko och en jäkla massa idomin

Hallå bästa bloggisar! Hur mår ni? Jag hoppas verkligen att ni mår super fiiiint i vvårvädret. För visst har ni också vår väll?

Vilken torsdag det har varit, ingenting som jag tänkt mej men ändå så har det flutit på. Slitit på jobbet, som vanligt. Min kropp är rätt trött och det är en arbetsdag kvar i morgon!

Duschade direkt efter jobbet för jag  ville gå runt och lukta bajs. Sen lite middagslagning innan jag for till stallet och Josie. Hade en liten ambition att åka och rida som gick rätt i stöpet. En hov liknande inte dom andra tre - jäkla tappsko! Jaja, fix och don, sen åkte jag hem igen tänkte jobba lite men inte det heller. Min dator är Stendöd och vägrar vakna igen, i alla fall skärmen.
 Checkar ut Denna dagen med ett utseende för nån som borde låsas in på mentalsjukhus, mitt torra ansikte har fått ett fint lager salv,  förhoppningsvis så ska det sluta svida snart.

Vi hörs i morgon!

1 kommentar:

  1. Ja, vi har också vår. Men det är nog inte riktigt samma sorts vår som du har :-)

    SvaraRadera