måndag, april 20

Nytt på ingång

Det svider i plånboken men denna är på väg hem till mej nu. När min dator pajjade insåg jag hur mycket jag egentligen använder den till småsaker hela tiden. Nu är det väntan som gäller....

Idag har jag haft en fin dag på jobbet, utomhusjobb i det underbara vädret. Kan faktiskt inte bli så mycket bättre ibland.

Va hemma hos Josie lite senare idag, gissa om hon är trött på att stå på box nu. Jag släppte henne faktiskt i paddocken under tiden jag mockade och fixade. Lyckligt ponny som bockade iväg ett par språng för att sen trava runt friskt. Ett tecken på att mi prinsessa snart är helt återställd får jag säga. När jag med facit i hand kunder reflektera över förra veckan innan Josie blev halt så ville hon inte springa i paddocken när jag släppte henne. Hon bara skrittade runt lite. Jag funderade över varför hon inte va som hon brukade med kunde aldrig tro att det berodde på en hov.

 Hoppas på en fin dag i morgon också! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar