lördag, april 11

Soliga lördag

Hoppas ni bloggläsare har ett lika bra vårväder som jag har här! Min dag började sent, sov verkligen ut och vaknade först vid tio(!!!). Tur jag har mamma och Nattis som tar hand om min häst på morgonen. Har i alla fall spenderat min dag hemma i stallet. Fixat de större vattentunnorna i hagarna till hästarna. Nu när det börjar bli varmare så är förbrukningen av vatten liiiite större, sen har vi också börjat fodra med vanligt hö så hästarna får mindre vätska i ströfodret.

Ikväll är det kalas hos min svärfar, vi all ska hjälpa till att vaka in hans 50-årsdag. Cowboytema står på tapeten så jaah, jag får damma av hatten lite tror jag.  
Fina Sockan är oerhört nyfiken på vad jag håller på med i hennes hage. Josie tar det hela med lite mera ro, mina prinsessor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar